RÖSTA FÖR DIN FEBRUARI FAVORIT

Juryn bestående av representanter för alla medarrangörer (Lindesbergs Fotoklubb, Lindesbergs Konstförening, Kultur- & fritidsenheten, Kulturskolan Garnalia och ELON Ljud & Bild i Lindesberg) har nu valt ut de tio bilder som går till final i andra omgången av fototävlingen Fotografera Ditt Lindesberg. Och det är nu dags för alla intresserade att rösta fram Månadens Bild – den bild som du tycker bäst beskriver Kraft & Driv i Lindesberg. Klicka HÄR för att lämna din röst. Omröstningen pågår till och med fredag 26 februari.

Om inte länken fungerar kopiera texten nedan och klistra in den i din webbläsares adressruta:

OBS: Du får bara rösta en gång – därför behöver du ange ditt namn och dina kontaktuppgifter.

De 10 februari finalisterna:

BILD 1

BILD 2