Edita är Klubbmästare 2017!

Foto: Edita Halas

Stort grattis till Lindesbergs Fotoklubbs klubbmästare 2017 – Edita Halas. Editas bilder placerades bäst av alla deltagare i de tre teman som satts upp i årets KM – natur, ögonblick och porträtt. Det betyder att Edita tar hem klubbmästerskapet. 48 bilder deltog i tävlingen, och som jury anlitades estetiska linjen på Lindeskolan. Gymnasieeleverna har gjort ett fint arbete och även lämnat välformulerade kommentarer av de första fem placerade bilderna i varje tema. Sammantaget var det hög kvalitet på de deltagande bilderna, och det blev stor spridning i placeringarna. Nedan redovisas de tre bästa placeringarna i respektive tema, samt totalplacering.

Stort tack till Lindesbergsbostäder AB, LIBO, för generös sponsring till vårt prisbord.

Klubbmästare

• 1 – Edita Halas