Kommande möten

Foto: Google Maps

Fotoklubbens lokal finns i ”Sandströms” på Banvägen 26 i Lindesberg. Ingång på norra gaveln. Välkommen till våra möten – om inget annat meddelas börjar vi kl 18.30!

Månadsmöten hålls normalt andra torsdagen i varje månad september-december, samt  januari-maj. Arbetsmöten hålls normalt sista torsdagen i  varje månad september-november, samt januari-maj. Arbetsmöten är ägnade till praktiska övningar, bildbearbetning i dator m.m. Hör av dig med önskemål till klubbledningen.

Program för hösten 2024

Styrelsen undersöker ev. småutflykt och extern gäst, så programmet kommer uppdateras.

12:e september Månadsmöte. Bilder/bildspel t.ex. från vårutflykten. Bidrag till månadstävlingen lämnar du här.

26:e september Arbetsmöte.

10:e oktober Månadsmöte. Edita visar bildspel.
Bilder/bildspel önskas, kanske någon varit ute och fotat i sommar? Bidrag till månadstävlingen lämnar du här.

19-20:e oktober Lördag-söndag. Preliminärt datum för höstutflykt (med övernattning?) som vi ska arbeta fram.

31:e oktober Arbetsmöte.

14:e november Månadsmöte. Gästföreläsning om gatufotografi med Lars Hedberg från Västerås (Aros FK). Tidigare ordförande Rolf Karlsson följer med på besöket. Bidrag till månadstävlingen lämnar du här.

28:e november Arbetsmöte.

12:e december Julmöte. Bilder/bildspel önskas. Bidrag till månadstävlingen lämnar du här.