LFK överlägsna i svartvita klassen i Närke Bergslagsfoto

Foto: Carina Remröd

Det blev fina framgångar för Lindesbergs Fotoklubb vid årets Närke Bergslagsfoto i klassen svartvitt. Totalseger i klassen genom Carina Remröd som belade både första och andra plats individuellt. Ett stort grattis till Carina!

Gunnar Nilsson belade en sammanlagd 5:e plats och Kjell Gustavsson belade en 3.e plats med en svartvit bild, men då tyvärr Kjells andra bild hamnade långt ned så blev det totalt en 16.e plats för Kjell. Detta innebar också att LFK som lag vann den svartvita klassen överlägset.

I den digitala klassen belade Kjell Gustavsson som enda deltagare från klubben en hedrande 5:plats. I färg påsikt blev det inga framgångar för klubben med en 23:e plats som bäst.  Arrangör var Fotoklubben Zoom Odensbacken och i tävlingen deltog åtta fotoklubbar.