Spännande klubbaktiviteter i vår!

Vi är glada över att kunna presentera många spännande klubbaktiviteter under våren 2014! Flera intressanta gäster besöker oss! Håll koll på hemsidan så du inte missar något!

Några axplock från vårprogrammet:

• LFK deltar i Vinterspår den 1-2 februari. Se mer här…
  • På klubbmötet den 13 februari visar vår sekreterare Gunnar Nilsson bilder från en resa i Tanzania. Mer om Gunnars program kommer efter Vinterspårhelgen. Kom ihåg Månadstävlingen.
  • 13 mars. Chefsåklagare Ola Laurell berättar om hur fotografiet har använts som bevismedel i polisers och åklagares arbete med att utreda och lagföra brott från 1860-talet fram till i dag. Mer om programmet längre fram.
  • 24 april: Fotograferingskväll hos Skateboardklubben. Ta med blixtar, kameror, stativ eller bara kom och var med på en fartfylld kväll!
  • En mycket intressant vårutflykt är inplanerad den 18 maj: Vi besöker Grimsö forskningsstation och guidas av Henrik Andrén, medlem i LFK och chef vid Grimsö. Matsäck och kamera medtages.
  • Vi planerar för ett Fotoplank i centrala Lindesberg i samband med Linde vårdagar i maj. Mer om detta senare.

Hela programmet för våren kan ses här!