Bilder från Goa – och på torsdag ska KM-bilderna lämnas in!

Foto: Kjell Gustafsson

Medlemsmötet på torsdag, den 9 november är sista dagen för inlämning av tävlingsbilder till KM. Vem blir klubbmästare 2017? Resultatet redovisas på LFK:s julfest i december.

• Vår medlem sedan många år, Kjell Gustafsson, visar bilder från Indien med fokus inställt på Goa-distriktet. Missa inte Kjells fina bilder!
  • Månadstävlingen – vem tar bästa ”kontrastbilden”?
  • Fika 20 kr.
  • Klubben har köpt in syrafria passepartouter i regelrätt storlek för utlåning till medlemmar, kontakta någon i klubbstyrelsen om du vill låna inför KM. Yttermått 30×40 cm, öppning 20×29 cm.
  • Kom ihåg resan till Nora den 16 november då vi besöker bryggeriet och Anders Wallén och Ted Ström, båda musiker och bildkonstnärer.
  • Den 30 november är vi inbjuda till Lindesbergs Fornminnes & Hembygdsförening för att få info om den fantastiska modellstaden de byggt upp. Ta med kamera, det finns mycket att fotografera! Plats: Kungsgatan 48, mittemot biblioteket kl 18.30.