Bildbedömning på arbetsmötet

Torsdag 27 februari ägnar vi oss åt bildbedömning för FK Zoom Odensbacken. Ett bra tillfälle att ta del av diskussioner om bilder och hur bedömning av en fototävling kan gå till. Klubbens tävlingsledning håller i programmet.  Klubblokalen kl 18.30.

Om vi blir många kommer vi eventuellt att dela upp oss och göra en del förbättringar av lokalen, bland annat ska en ny projektionsduk monteras.

Ny toppbild

Vi har en ny bild i sidhuvudet, foto Henrik Andrén. Alla medlemmar är välkommen att maila in bilder till hemsidans huvud, bilderna ska vara tagna i våra trakter och passa in på årstiden. Anpassa bilden till 940×198 pixlar.

Antalet medlemmar ökar

I dagarna har ett medlemsmail gått ut med faktura avseende årets medlemsavgift. Ett ökande intresse för klubben kan ses, och vi hoppas på ännu fler nya medlemmar under året. Mer info om hur man blir medlem finns här…