DAGS ATT RÖSTA FRAM MÅNADENS BILD

Juryn har valt ut de tio bilder som går till final i fjärde omgången av fototävlingen Fotografera Ditt Lindesberg. Och det är nu dags för alla intresserade att rösta fram Månadens Bild – den bild som du tycker bäst beskriver Sol & Värme i Lindesbergs kommun. Omröstningen pågår till och med fredag 23 april.

Juryn som valt ut de tio finalbilderna utgörs av representanter för alla medarrangörer: Lindesbergs Fotoklubb, Lindesbergs Konstförening, Kultur- & fritidsenheten, Kulturskolan Garnalia och ELON Ljud & Bild i Lindesberg.

Nu är det dags för alla intresserade att rösta fram Månadens Bild senast fredag 23 april via denna länk.

Om inte länken fungerar – kopiera denna text (https://podio.com/webforms/25507595/1894807) och klistra in i din webbläsares adressruta).

OBS: Du får bara rösta en gång – därför behöver du ange ditt namn och dina kontaktuppgifter.

BILD 1

BILD 2

BILD 3

BILD 4

BILD 5

BILD 6

BILD 7

BILD 8

BILD 9

BILD 10

Fjärde omgången av fototävlingen Fotografera Ditt Lindesberg på temat Sol & Värme lockade 14 tävlingsbidrag (se bilden nedan) varav tio bilder valts ut till finalomröstningen.

Temat för femte omgången i fototävlingen är ”Gnista & Engagemang”.

Vad är det bästa med Lindesberg – en vidsträckt kommun från Kloten i norr till Fellingsbro i söder? Fånga Ditt Lindesberg på bild och skicka in ditt tävlingsbidrag senast 9 maj för att delta i femte omgången av Fotografera Ditt Lindesberg – en fototävling för alla fotointresserade!