Äntligen rullar vi igång med våra klubbmöten igen!

Äntligen kan vi dra i gång verksamheten igen efter nya direktiv från Folkhälsomyndigheten.

Datum för kommande möten och inlämning av bilder till KM

14 oktober Månadsmöte – Motto för månadstävlingen: FRIHET
Bildvisning av Börje Erlandsson, Fjärilar samt Henrik Andrén, Vinter i Bergslagen.

28 oktober Arbetsmöte

1 november senaste dag för inlämning av bilder till KM. Motton och regler se vår hemsida

11 november Månadsmöte
Bildvisning Elisabeth Tegelmark och Erik Spjut, Kungsleden och Kebnekajse.

25 november Arbetsmöte

9 december Julmöte redovisning KM

Fototävlingens vinnare prisades på Lindesbergs Bio

Med röd matta, bubbeldricka och småplock välkomnades pristagare och gäster när Lindesbergs Fotoklubb och Lindesbergs kommun bjöd in till festlig prisutdelning på Lindesbergs Bio i fototävlingen Fotografera Ditt Lindesberg. Fotograferna som tog de vinnande bilderna i månadstävlingarna belönades med priser och Lindesbergs Fotoklubb bjöd på bildspel på bioduken.

Foto: Anders Lindgren

Vinnarna i fototävlingen – Ninna Badh Grändås, Gunnar Nilsson, Göran Johansson, Jessica Järlstam, Birgitta Larsson och Patrik Andersson – belönades med priser från de kommunala bolagen och utskrift av vinnarbilderna från Elon Ljud & Bild Lindesberg.