Klubbmöte med många olika bildstilar

Foto: Gunnar Nilsson

Det blev en lyckad kväll med många olika bildstilar torsdagen den 13 november – medlemmarnas egen bildvisningskväll. Gunnar Nilsson visade spännande makrobilder av småkryp från sin trädgård, Göran Johansson visade fina porträtt, Sven Olof Eriksson visade fåglar från Öland och Bergslagen och actionbilder av hundar. Kjell Gustafsson visade bilder från Paris, Brighton och London.

Aktuell information gavs av ordföranden, och tävlingsledningen fick ta emot bildbidrag inför KM. Vår kassör, Bosse Müller, såg till att vi fick gott fika. Tack Bosse!
I månadstävlingen med tema ”Dimma” fick två bilder samma resultat – detta även efter en andra omröstning.  Grattis till Gunnar Nilsson och Mattias Rudenvall.

December månads tema är ”Vatten”. OBS! deltagande bilder ska vara uppladdade 24 timmar före klubbmötets  starttid. Ladda upp…

Foto: Mattias Rudenvall