Vårens program börjar ta form

Det kommer att bli en intressant vår i Lindesbergs fotoklubb! Håll utkik här på vår webb för mer information inför arrangemangen!

• 28 januari arbetsmöte med sammanställning av Vinterspårprogrammet.
  • Söndag den 7 februari deltar vi i Vinterspår, med bildspel på Lindesbergs Bio.
  • Den 11 februari kommer Peter Fallberg, välkänd naturfotograf, och visar Nordiska landskap. Peter berättar om sina upplevelser och tekniken bakom bilderna.
  • Den 10 mars får vi besök av fotograf Bengt Bjurström, Karlskoga, med ett program från besök i Namibia.
  • Därtill kommer arbetsmöten med flera intressanta program – följ oss här på hemsidan för aktuell information.
  • Lindesbergs fotoklubb kommer även att delta i aktvitetsdagen ”Lindessjön Runt” onsdagen den 11 maj. Mer om detta senare.