”Det här missar vi inte!” – 195 såg LFK:s Vinterspårprogram

lfk_affisch_1200pxSuccé är kanske ett slitet ord, men bättre kan man nog inte beskriva Lindesbergs Fotoklubbs deltagande under årets Vinterspår i Lindesberg. Trots att vi bara kunde visa vårt program under endast en dag, kom nästan lika många besökare som under två dagar tidigare år! Hela 195 personer besökte oss under de sex timmar visningen pågick. De flesta såg hela programmet som varade i ca 35 minuter. Tidigare år har ca 200 personer besökt oss, men då fördelat på två dagar.

Ett tiotal medlemmar turades om att vara ”välkomnande värdar” i Folkets Hus Bio:s foajé, och fick ta emot många uppskattande ord om programmet: ”Jättebra”, ”Utmärkt variation”, ”Det här missar vi inte!”, osv. Många besökare berättade att de återkommer varje år. Vi fick även förfrågan om att visa programmet för andra föreningar, vilket vi gärna gör.

Tack alla besökare och medlemmar som gjorde Vinterspår 2016 till en succé för Lindesbergs Fotoklubb!

Följande fotografer deltog med bildspel/film:

• Gunnar Nilsson: Costa Rica
  • Göran Johansson:  Street