Arne Johnsson hos LFK 10 november

Foto: Arne Johnsson

”Ut och in mellan korgar, däck och pallar” är titeln på Arne Johnssons program när han gästar Lindesbergs Fotoklubb torsdagen den 10 november. Arne är välkänd för de flesta av oss.
Så här skriver Wikipedia: ”Arne Johnsson, född 1950 i Madesjö i Småland, är en svensk poet, bibliotekarie och litteraturkritiker. Han bor numera i Lindesberg i Örebro län, dit han flyttade 1977. Johnsson debuterade som författare 1985 och har gett ut fjorton diktsamlingar.”
Han har erhållit ett stort antal priser och utmärkelser under åren. Arne är även en spännande fotograf som på senare tid bl.a. publicerat flera fotobloggar.

• Aktuellt i klubben – kalender, Vinterspår med mera.
  • Månadens bild på temat ”Patina” – ladda upp dina bilder här
  • Tävlingsbilder till Klubbmästerskapet ska lämnas in senast denna kväll. Regler finns här…
  • Kvällsfika 20 kronor

Klubblokalen kl 18.30. Missa inte denna kväll!
Välkommen!